Cand ceva iti sterge zambetul.

IMG_0163Cred ca s-a intamplat si altcuiva ca atunci cand se simte bine si are asa…o dispozitie de zile mari,sa apara ceva si sa-ti termine dispozitia.Asa am patit si eu ieri,si e groaznica trecerea asta de la fericire si ganduri bune,la amaraciune,nervi si toate intoarse pe dos.

 In unele zile cel mai bine e sa stau in casa,sa citesc,sa ascult muzica,sa ma gandesc la tot ce-am facut pana acum si la ce mai am de facut,sa fiu doar eu cu mine…prinde bine uneori.Si face bine la suflet!

 Sa postez ceva cu mine,sa ma cunoasca si pe mine lumea,nu?

 Jumatatea anului deja s-a dus,toti se pregatesc de concedii,de distractie(ca doar e vara),eu nu! Nu pot,inca nu mi-am gasit “rostul in viata”.Dar ma voi razbuna la anul,promit…Asa ca,cei care plecati in concediu …plecare frumoasa…ce sa mai spun altceva…No words!

Leave a Reply

