Iarasi la masa de scris…

   M-am apucat sa-mi scriu cartea pe care am terminat-o acum cativa ani buni,s-o scriu in Word pentru ca ….cine stie.Cineva m-a inspirat mult si m-a facut sa visez din nou.

    Ca tot ma gandeam la ceva anume,daca ar fi sa fac top 5 al celor mai bune filme pe care le-am vazut,cred ca ar fi ceva de genul:

1.Twilight(fara nici o indoiala)

2.Twilight …again(iarasi fara nici o indoiala)

3.Twilight…again and again(cred ca nu mai are rost sa spun ceva…)

4.Good luck Chuck

5.The Curious case of Benjamin Button

Ar fi mult mai multe,dar ar insemna sa fac Top 100 USA sau cam asa ceva.Presupun ca si-a dat seama cineva ca astea sunt niste filme….mai speciale,mai de casa ,ca sa spun asa.Nu cred ca m-as satura vreodata sa va d un film bun de ….nu stiu,sute de ori….pentru ca e bun,si oricum am observat ca daca te uiti de mai multe ori la un film ai sanse mari sa intelegi anumite chestii pe care nu le-ai inteles din prima sau sa observi anumite chestii pe care nu le-ai vazut prima oara….E frumos,oare ce m-as fi facut fara muzica mea,cartile mele si filmele mele???

Leave a Reply

