Ce e mai frumos decat un vis?

   In week-end-ul ce tocmai a trecut am vazut si eu filmul Twilight,despre care credeam ca e cea mai mare porcarie….S-a dovedit a fi (pentru mine,cel putin) cel mai bun film de pana acum,doar e facut de mana unei femei,nu?

Frumos,e ca si cum as fi fost intr-o poveste si am trait acolo,si m-am simtit fara griji,fara probleme,m-am simtit fericita,implinita….Numai un vis poate face asta,iar daca un film a reusit sa ma faca sa visez,e ceva…

      Bineanteles ca am cumparat cartea,vreau ca visul sa continue,sa fie mai explicit(nu ca as fi vazut filmul deja de 2 ori si ma gandesc si la o a treia).

 

                             Doamne,iti multumesc pentru ca ne-ai oferit visele.Stau si ma intreb ce goale ar fi fost noptile mele fara vise,pentru ca eu am vise cu adevarat interesante…si am la ce sa ma gandesc a doua zi,si sa analizez….Daca nu am unde fugi,imi place sa fug intr-un vis,acolo sunt pe deplin fericita,sentimentul e unic si nu-l pot descrie in cuvinte…Incercati…Incercati sa visati,poate asa putem fi mai buni>>>

Leave a Reply

